close
今日放學個時~"
培正班男子排球A隊同埋男子學界隊黎左學校同我地打男女混合賽同埋佢地ge示範賽~"
兩個字可以講哂~"正爆~!!!"仲可以近距離睇到培正好得意個freeman小弟弟添呀~!!哈~happy~"
我從未見過學校放學會有咁多人留係度睇波-.-
可見,,男仔ge力量真係大=口="

今日我落場個時真係好鬼驚...
個個人都高到死...
有次仲係係我頭頂度扣波=.=差d嚇死我!!
唔係係面前-.-......係係頭頂wo...
e個經驗真係唔係人人都有=.="..起碼d高人唔得先=.=哈

培正d人打波真係好勁-.-
反應超快..
我驚到傻左..緊張到爆...
都唔知自己打左d乜波出黎,,,,,,
由一知道有e個比賽開始,,
從來冇諗過會俾蕭生揀出去,,我自問..e排打波仲衰過小學岩岩學個d...
估唔到俾佢揀左出去,,
整到我真係超超超驚...
就係因為咁,,我又再次因為緊張同驚..整到...唉-.-...
我淨係記得,,,,,我同隔離個培正4號..講左2次sorry=.=
佢都同我講左2-3次-.-唔緊要,唔緊要=.=唉-.-我真係好鬼失敗,,,
有次仲樣衰=.=
有一球,,我唔知我地邊贏定係輸,,唔知使唔使調位,,
等到我終於知道唔使調個時,,就諗住退返去原位la,,
點知我隔離個培正4號咁岩又向前行,,,,(無錯-.-又係佢,,我真係對佢唔住=.=)
佢唔望前,,我唔望隔離-.-
咁結果就=.=,,,,,,,我成個人向後撞左落佢心口度,,不過,,佢隻手爭都撞左落我頭頂,,,,好鬼痛丫,,
仲要撞到個時個pose好怪添=.=真係衰=.=,,,,,不過真係好對佢唔住=.=
培正ge同學,,請多多包涵=___=

不過總結黎講-.-
今日真係好好玩~"
可以玩多幾次就好la~hahaha"

突然之間諗到"
今次可能係最後一次著套波衫,
諗住著住佢打最後一場比賽,,要好好表現,,
但係,,我始終敵不過自己的緊張,,唉=______=


arrow
arrow
    全站熱搜

    virginia920 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()