唉,,,
e排有d dwn dwn地咁,,,
知道太多tis屋企ge事......
其實都唔係太好過,,,
同佢講又驚hurt到佢,,我都唔想自己識左咁多年ge fd unhappy ga...."""""
但係唔同佢講又好似有野瞞住佢咁..
雖然終於係上幾次睇煙花ge時候同佢講左,,
但係,,總是覺得自己理得佢hm太多野..sor ar..tis"

e幾日''有幾日係冇事做,
有幾日,,又有太多事輪住我去做..
做左d咩,,其實自己都唔係太清楚""
開心,,可以話唔係...唔開心,,,又唔算wo,,
可能到左e個咁ge年齡,,
令到自己諗野都多左掛,,,
日日都覺得好煩...
煩成績,,煩屋企,,,煩,,,,總之就乜都煩la,,
可能,,我本身就係一個煩人掛~"
唔知丫,,都係o個句,,順其自然la,,

上幾日,,終於拎左兩隻熊仔鼠返hm la""""""
佢地一隻肥ge叫大舊豬..細隻ge叫細粒豬~"兩兄弟黎ga~"不過好似感情唔太好le...
細粒豬好鐘意搵大粒豬打交le...so,,我決定左分開佢地黎養~"""
佢地真係好可愛,,,唔惡唔咬人,,同佢地玩都好乖~""
love死佢地lo"~""

psssss:""virginia大姐我diet中,,,,,請各同學們不要用食物引誘me""""

arrow
arrow
    全站熱搜

    virginia920 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()