今日下午放學ge時候"''''',,,,,,,
miss joey同我地班在9月份生日ge同學仔celebrate~"
買左蛋糕仔~"汽水仔咁lor~"ok開心ge~"
未試過同咁多人一齊celebrate ma~"
不過好似遲左少少呢~"ha~"
but"~anyway~"thx u all la~"

celebrate完左之後~,,
就去左賽排球lu~"
要同初三一齊夾~"
不過都ok ge~"起碼d人我都識先丫~"ha~"
一開始~"我地lose緊ga~"
不過之後我地就追返哂lu~"
at last~"我地仲win左25:12 tim~"
so happy le~"ha~"


other thing is~"today miss joey仲同我講話一定要帶到我上F6"
叫me add oil~"feel very warm"thx u ar~"miss joey~"

arrow
arrow
    全站熱搜

    virginia920 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()