今日放學,,
係學校ge排球比賽入面,,
我o個team以25:21輸左俾高3+初1o個team"""
今場唔可以話盡左力,,,
because我地成team都好似唔係狀態內...
甚至可以話成team都係狀況外,,,好似完全唔知自己做緊what 咁"""
上一場可以連續開到幾個波,,,
今場第一個就已經開失左,,,
當時好自責..突然之間覺得自己企係6個人當中有一d廢廢地ge feeling.........
可能係因為唔係好夠訓la"""
有時仲會好似去左雲遊咁,,,
不過好ge係,,
雖然輸左,,但係可以令到我地o個team有少少團結左ge feel..
起碼唔會話你怪我我怪你咁先丫"~
其實輸波可能唔係一件壞ge事,,
起碼可以令到我地知道左自己ge弱點先la"~
希望下次有同類ge competition可以打得好d la~"
話哂我都冇乜幾年可以打lu~""""""



arrow
arrow
    全站熱搜

    virginia920 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()