今日係返葡語運ge最後1日lu~""""""
心情有d怪怪地咁~"
雖然同team入面d人仲未係好熟好熟o個隻~"
但係都算係fd掛~"我諗~"
e兩日過得幾happy ga~秘書處塊白板俾我地畫到好令令ga~ha~"日日唔同款~"

雖然係要好早好早起身~~"又要好夜好夜先返到home wo~"
不過真係幾好玩~"

尋日做左隻好蠢ge豬~"
竟然記錯左塔專車ge時間wo-口-!!!"""大獲lu~"
7點鐘,,,我記錯左7點半=.=
7點3去到仲要以為自己早左好巴閉咁= =
點知打俾個fd先知= =部車車開左la=口=......
冇計la,,,唯有塔bus去,,,,,,,去到科大落左車,,,
then塔taxi,,,,,用左我20蚊......真係衰=︹=
好彩岩岩好8點鐘去到咋- -唔係先驚個leader會話我=x=
first個leader佢擺左我係toliet..o個邊....個門口坐-.-
坐左1朝,,,then食飯飯,,,,,,,,d野唔可以話好食,,,但又唔可以話佢好難食wo,,
食緊飯o個時,,,有個男leader埋黎叫我地去聽講座....咪去lor,,,
去ge途中,,,我地問佢有咩聽,,,係咪講葡文...
佢答我地唔係,,,我地再問佢咪講中文,,,點知佢究竟話=.=係講英=口=...死火la,,,
英文同葡文我地咪又係唔識聽~"入到去~成個鏡頭對住我地成team~唉~陰公~"
聽緊o個時...發現左,,,我隔離d裁判.....訓哂=口=~".....無奈ing...
聽左差唔多半個幾鐘,,,終於走得lu~"o個時先2點多少少~"
返到去秘書處~~"先知道下一場波係4點先開始=0=~"
咁我地又冇野做wo~"個個就係秘書處大覺訓lu~"正~"
訓左個幾鐘~"舒服哂~ha"之後leader話出面唔夠人~擺左我係運動員席~"
冇所謂la~"淨係坐係度~幾正~"同d運動員都溝通到ge~"
做到7點幾~頒獎lu~頒完我地就去左食飯飯~"8點半就go home lu~~"攰死~"

之後今日~終於叻女左la~
冇遲到~!趕到塔車車~
不過代價就係要5點幾起身~正丫~個天都未光ga~haha~"眼訓死~"
返到去~食完早餐又坐返係運動員席~"
之後又係食飯~訓覺~"咁就過左半日lu~"
不過今日好d~"坐左出面半日就可以返秘書處同d人玩~傾計~溫習~畫公仔~etc~"
好正丫~"
今年好玩過上年做東亞好多~"起碼成team d人都後生d丫~"
上次對住個個都係ee~"好悶ga ma~"
希望出年個亞室運都可以咁happy la~"
leader and 成team一樣都好ga~"ha~"


arrow
arrow
    全站熱搜

    virginia920 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()